من بیچاره


khaterat

چرا اومدی؟؟؟؟؟؟؟

واقعا عاشقم بودی؟؟؟؟؟؟ 

من که داشتم زندگیمو میکردم و با کسی کاری نداشتم

اومدی و گفتی عاشقمی 

من بهت احساسی نداشتم اما تو با کارات و رفتارت

منو عاشق خودت کردی و حالا میگی به درد هم نمیخوریم و 

باید جدا بشیم

آخه این رسمشه؟

من که با مشکلات خودم داشتم زندگی میکردم 

اما الان چی؟

حالا که دوست دارم 

حالا که شدی همه وجودم میخوای بری؟

بخدا بعد رفتنت نابود میشم

چون تنها دلیل زنده بودنم تویی

التماست میکنم زندگیمو بهم ببخش و

کنارم بمون 

تا ابد عاشقانه میپرستمت پوریای من

 



نظرات شما عزیزان:

معصومه
ساعت17:03---22 مرداد 1392
راستی گلم میشه آهنگ وبتو برام ایمیل کنی؟؟ اگه خواستی بفرستی بهم خبر بده تا ایمیل آدرسمو واست بفرستم.
اگه هم نفرستادی بگو کی خونده تا خودم دانلود کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 22 مرداد 1392 10:35 |- naficeh -|

ϰ-†нêmê§